نوزاد

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

امتیاز:
بازدید: 4
برچسب:
:
[ 1398/9/6  ] [ ۱۰ ] [ fetal ] [ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

امتیاز:
بازدید: 9
برچسب:
:
[ 1398/8/25  ] [ ۱۶ ] [ fetal ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 27
افراد آنلاین : 1
همه : 1517
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب